عذاب وجدان نگیر


حیاط خلوت من

خوش آمدید

اینم یکی دیگه از آهنگ های  مورد علاقه من!

 

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

تو خیانت کردی من حلالت کردم

بهش عادت کردی من حلالت کردم

من حلالت کردم من حلالت کردم

دستات تو دسته اونه

خدا می دونه دارم می شم دیونه

از دست این زمونه دلم خونه

قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا

دارم می میرم من بی صدا

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

تو خیانت کردی من حلالت کردم

بهش عادت کردی من حلالت کردم

من حلالت کردم من حلالت کردم

دستات تو دسته اونه

خدا می دونه دارم می شم دیونه

از دست این زمونه دلم خونه

قلبم شکسته خدا چرا عشقم شد از من جدا

دارم می میرم من بی صدا

عذاب وجدان نگیر من حلالت کردم

برو و دستاشو بگیر من حلالت کردم

تو خیانت کردی من حلالت کردم

بهش عادت کردی من حلالت کردم

من حلالت کردم من حلالت کردم
 



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت16:29---4 دی 1391
ولی اهنگ نشد رو من بیشتر دوست دارم ممنون که گذاشتی پرستو
خواهش میکنم مرسی از نظراتت داداش جون


milad
ساعت11:05---14 مهر 1391
vagea sharmande saram badjur be sait shulug bud weblag hamo vel karde budam

rasti sit ham daram albate moshtarak ba dustam

www.yektadownload.com

www.shickmusic.ir
پاسخ:اومدم........


milad
ساعت10:35---14 مهر 1391
حالا چی ؟
پاسخ:مرسی!!!**********


مهیار
ساعت1:35---14 مهر 1391
بابا من کره هم باشم بالا نمیاد صفحه ی اولو بکن 10 تا پست
پاسخ:باشه من خسته نمیشم!!


مهیار
ساعت1:09---14 مهر 1391
بی خود ترین اهگ عبدولو دوس داری!


پاسخ:نظر منه چش بتو؟؟؟؟؟؟؟؟؟//


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 مهر 1391برچسب:,ساعت 1:48 توسط ॡpᗩરિᗩ₴TΌΌॡ | |


Power By: LoxBlog.Com